piątek, 3 lutego 2012

Kwiaty z bibuły- sekcja artystyczna.

Pisałam już ,że na ostatnich zajęciach  robiliśmy kwiaty z bibuły.
Dzisiaj mieliśmy przynieść po 5 kwiatków
                                                             Te są moje.
Na dworze było dzisiaj bardzo zimno,na zajęcia przyszło tylko kilka pań.

              Mimo,że nie wszystkie panie przyniosły swoje kwiaty to uzbierało się trochę.
                                      Gdy doniosą pozostałe ,będzie ich wystarczająca ilość.
                                            Najbardziej podobały mi się te róże.
Alicja wytłumaczyła nam jak je zrobić .Technika jest dość prosta .

Tydzień temu miałyśmy zrobione zdjęcia.Dzisiaj z tych zdjęć zaczęliśmy robić portrety.
Ania ,nasza instruktorka ,tłumaczy nam jak mamy się do tego zabrać.
                                       Po pierwsze zdjęcie i kartkę trzeba pokratkować.

                                                     Ania tłumaczyła następną czynność,

                                             a my uważnie obserwowałyśmy.
                                                   Przystąpiłyśmy do pracy.
                                            Rysując trzeba być bardzo skupionym.
Większość z nas robi to po raz pierwszy.Gdy skończymy na pewno pokażę jak nam wyszły.

                                                           Praca rozpoczęta.
Oczywiście ,znając siebie ,będę robiła zdjęcie na różnych etapach mojej pracy.Zobaczymy co z tego wyjdzie.

8 komentarzy:

  1. Ciekawe, jeszcze nie widziałam takiego sposobu rysowania portretu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie jesteście zdolne dziewczyny i bardzo pracowite.Bibułkowe kwiaty piękne szczególnie gdy na dworze zima i tęgi mróz.Czekam na portrety! Życzę cierpliwości w rysowaniu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na te śliczne kwiaty robi się cieplej:))Również jestem bardzo ciekawa portretów.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaty sliczne!!
    Rysowanie portretu ta metoda jest mozolne, ale chyba tylko tak mozna uzyskac najwierniesza kopie.
    Zycze powodzenia i czekam na wynik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez jestem bardzo ciekawa, koniecznie musisz zrobic zdjecia z kazdego etapu. A kwiatki kolorowe i wesole. Twoje bardzo mi sie podobaja. Czekam na portret! pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiaty Wam wyszły przepięknie! Ate portrety, to chyba trudna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Teniu, ależ u Ciebie się dzieje! przypomniałaś mi, jak w dzieciństwie robiłam takie kwiatki z mamą, na wieńce nagrobne, a potem moczyłyśmy je w jakimś tłuszczu, który szybko tężał i deszcz tak szybko ich nie niszczył. Świetne są te zajęcia Trzeciego Wieku, a portret będę podpatrywać, serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny sposób rysowania portretu,jestem ciekawa efektu końcowego.Kwiaty wyszły wspaniale.Wszystkie jesteście pracowite i dlatego wszystko Wam wychodzi.Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń