sobota, 7 grudnia 2013

Dzień Odkrywcy

Nie miałam jeszcze takiej długiej przerwy w pisaniu w blogu.
Ostatni post napisałam w październiku blisko dwa miesiące temu.
Przyczyn jest wiele.
Jedną z nich jest to, że założyłam w Facebooku stronę naszej sekcji turystycznej.
Zamieszczamy na niej zdjęcia po każdej wycieczce, po każdym ciekawym wydarzeniu czy spotkaniu w naszej grupie.Zapraszam do odwiedzenia i polubienia naszej strony:))
W dzisiejszym poście chcę napisać o Dniu Odkrywcy, który obchodzimy w wigilię andrzejek.
                            Od dyrekcji ŚDK otrzymaliśmy prezent.
                                        Każdy mógł znaleźć się na plakacie.
Obecna też była lokalna telewizja.Sprawozdanie można obejrzeć na stronie  http://www.swiebodzin.tv/7,1158-andrzejki_seniorow.html
Tradycją już jest ,że tego dnia oficjalnie przyjmujemy nowych członków grupy.
Po zdaniu egzaminu ze znajomości ciekawych miejsc ,  prawidłowym odczytaniu mapy,
                                        po pasowaniu przez szefa,


odebraniu legitymacji z rąk Marylki.
Stali się równoprawnymi członkami naszego klubu.
Z okazji naszej trzeciej rocznicy zrobiliśmy wystawę naszych "Notesów Turysty"
Jak widać w naszych notesach obok pieczątek są zdjęcia , pocztówki, foldery ,a w moim rysunki.
Wiatrak z Poczdamu o którym wspomniałam w poprzednim poście.

Muzeum Obozów Jenieckich w Żaganiu o którym powinnam napisać post.

Na zakończenie części oficjalnej zaśpiewał zespół Miłośników Piosenki Turystycznej.


Druga część naszego spotkania to Andrzejki.
Były wróżby.
Cyganka , która długo zastanawiała się  co mówią karty,
i oczywiście nie obyło się bez "lania wosku".
A po wróżbach zabawa.
Na zakończenie chciałabym jeszcze pokazać pocztówkę którą wręczyłam dla Andrzeja w dniu imienin
od grupy rowerowej,
a w środku
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających :))


7 komentarzy:

  1. Teniu, kochana cieszę się bardzo, że ponownie piszesz, brakowało Twoich postów, a nie śmiałam pytać dlaczego milczysz .Dobrze że już jesteś. Bardzo ciekawie opisałaś nasz świętowanie, a zdjęcia jak zwykle udane. Przesyłam same dobre życzenia i malutką prośbę ...pisz jeszcze, ciągle pisz, ja wciąż czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teniu Ty cudownie żyjesz. Masz wiele ciekawych zajęć, zainteresowania i wielu przyjaciół. Nie masz czasu na nudę . To spotkanie miało wiele tematów i z pewnością było bardzo miłe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna impreza. Dobrze, że masz tylu przyjaciół i takie intensywne życie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tereniu, tutaj tez nam pokazuj zdjęcia i chociaż kilka słów napisz.Impreza super! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Cię serdecznie również mojej po długiej mojej przerwie w blogowym świecie.
    I wiesz Kochana, między innymi dzięki Twoim wspaniałym wpisom, również zaczęłam "studiować" na UTW:)) Jestem bardzo zadowolona.
    Dzięki za następny wspaniały wpis.
    Pozdrowień moc posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję decyzji i witam w gronie studentów UTW.
      Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  6. Witam cieplutko Tereniu...Wspaniale opisałaś wróżby Andrzejkowe i dołączyłaś świetne zdjęcia...Pięknie opisałaś dołączenie do klubu nowych członków i świętne zdjecia...Notesy Wasze wyglądają fantastycznie...Sercem pozdrawiam Ciebie Tereniu...

    OdpowiedzUsuń