piątek, 14 lutego 2014

Historia pewnego obrazka

Jest piątek , powinnam być na cotygodniowym spotkaniu w klubie turystycznym a następnie w sekcji artystycznej robić decupage drewnianej deski.
Jestem w domu bo wciąż są ferie , młodzi pracują więc obowiązek babci jest najważniejszy.

Dziewczynki  zaczęły właśnie oglądać bajkę, za pół godziny wróci z pracy ich mama, mogę więc spokojnie zacząć pisać ten post.
Na początek zdjęcie gołębia , którego zauważyły dziewczynki..

Podlewając kwiaty odkryłyśmy, że zakwitł Zamiokulkas Zamiolistny.
Może nie taki dorodny jak w ubiegłtm roku , ale mam nadzieję, że jeszcze urośnie (kliknij).
A teraz może na temat.
Jesienią brałam udział w warsztatach malarskich w ramach projektu ASOS.

Na zdjęciu organizatorka warsztatów wręcza mi dyplom ukończenia kursu.
W ręku trzymam nowo rozpoczętą pracę.
Dokończyłam ją w domu. Miała być to róża, ale tak jak uznały moje wnusie wyglądała bardziej jak truskawka.
Pewnego dnia postanowiłam ją przemalować. miała być róża to niech będzie różą.

Owszem wszyscy domownicy uznali, że jest to róż.
Najgorzej jednak jak się człowiek nudzi ,a w zasięgu wzroku znajduje się obrazek na którym zmieściłoby się dużo więcej kwiatów niż ta jedna róża.
Tydzień temu domalowałam kilka.


Dzisiaj , gdy dziewczynki zabrały się za malowanie, ja postanowiłam zmienić coś na moim obrazku.
Po około godzinnych zajęciach plastycznych,

cały tapczan zajęty był przez suszące się prace Wiki i Pati.
Najładniejsze były obrazki z mamą.
Mój obrazek też się zmienił.


Nie przypomina on tego pierwszego, ale jest na nim sporo kwiatów tak jak chciałam.Wymagają one jeszcze dopracowania .Na pewno  poćwiczę sobie jeszcze na nim.
Któż może wiedzieć  jak będzie wygladał za tydzień:)))
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.
Wczoraj 14.03.14r popracowałam trochę  nad moim obrazkiem.
                                                          Teraz wygląda tak.
Wciąż wydaje mi się , że nad niektórymi kwiatami powinnam popracować .

8 komentarzy:

  1. ciekawe etapy obrazka ja miałam obrazek co najpierw był morzem o zachodzie słońca a przekształcił się w góry o zachodzie http://basiapawlak.blogspot.com/2012/08/historia-jednego-obrazka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja róża w towarzystwie innych kwiatów ślicznie wygląda. Dziewczynki też się świetnie spisały. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obrazek ! Gratuluję dochowania się pięknego okazu zamii, która jest przecież rośliną zieloną i podobno w naszych warunkach nie kwitnie. A tu proszę - jak jej dogodziłaś !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w każdej regule są wyjątki. Cieszę się ,że kwitnie już drugi rok. Widocznie mnie lubi:))

      Usuń
  4. Gratuluje ukończenia kursu. Śliczny obrazek. Wnuczki zdolne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Teniu myślę,że to nie nuda każe dalej domalowywać ten obraz, tylko Twoja wyobraźnia pozwala mu stawać się coraz piękniejszym.
    Ale masz ogromną konkurencję.Ponieważ obrazki Pati i Wiki są przepiękne.A poza tym nieocenione pamiątki.
    Gratuluję ukończonego kursu i pozdrawiam bardzo serdecznie WSZYSTKIE TRZY ARTYSTKI.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic dodać, nic ująć... po prostu masz talent, a wnuczki idą w Twoje ślady. Gratuluję !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muchas gracias !!! y que bellos estos proyectos, cuantas hermosas y talentosas artistas hay por allí, besos.

    OdpowiedzUsuń