wtorek, 15 kwietnia 2014

Papierowe(guillingowe) jajka - 14r


Na cotygodniowych spotkaniach w klubie turystycznym siedzę zawsze przy tym samym stoliku. Tak się już przyjęło , że każdy zajmuje swoje miejsce.
Postanowiłam ,że zrobię jajka metodą guillingową dla każdej z nas.
Robienie jajek sprawia mi przyjemność.
Zrobiłam sześć nowych jajek i biorąc pod uwagę te które pokazywałam w ostatnim poście miałam razem osiem.

                               Żółto- niebieskie wybrała sobie Basia, a to kolorowe  Wala.

                                   Czerwono - białe były dwa,
                               
                                 powędrowały do domu Tereni i Bogusi.

                                      Brązowo- żółte spodobało się Czesi.

                       
                                To z zielonym akcentem wybrała  Janeczka,
                                         a z fioletowym Jadzia.
                                     
                                 Było też  ósme jajko.
Niestety, podczas wybierania  wpadło do kawy. Kawę mogłam  wymienić, ale jajko musiałam wyrzucić. Została tylko fotografia. Liliuś nie było Ciebie na naszym spotkaniu więc ......
Na pewno kiedyś zrobię dla Ciebie też jakąś ozdobę tą metodą. Może mały obrazek, ale to już po świętach.
Z moimi ozdobami wielkanocnymi  będzie jajko, które miało jechać do Niemiec.
W dzień wyjazdu skręciłam  kolano i musiałam zostać w domu.
Po zrobieniu zdjęcia i wizycie u chirurga okazało się ,że to nie zwichnięcie ale" robota"  zwyrodnienia.
Dostałam tabletki i maść, a jeżeli nie minie ból to mam receptę z zastrzykami.
Nie będę jednak opisywać historii mojego kolana. Najważniejsze, że będę mogła jeździć na rowerze, tylko muszę uważać.
             Pokażę jeszcze palmę którą zrobiłam w piątek na zajęciach  sekcji artystycznej. 

I jeszcze raz moje jajko  na podstawce, którą zrobiłam już dawno ale nie bardzo mi się podobała.
                          Teraz razem z jajkiem stanowią dość ładny komplet.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających:))

14 komentarzy:

  1. Ale Ty zdolna jesteś. Niesamowite tworzysz ozdoby. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać to świąteczna dekoracja już gotowa, bardzo ładne jajeczka. Życzę dużo zdrowia :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Palma , palma, jaka sliczna i kolorowa. A jajko ktore najbardziej mi sie spodobalo to to brazowozolte. Przestraszylam sie,ze nie bedziesz mogla pedalowac...ale mozesz wiec pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są;))
    Fajnie,że są puste w środku,takie lubię najbardziej;)
    Pięknej Wielkanocy Ci Teniu życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za piękne jajko Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisanki , kraszanki , malowane jajka i te wykonane przez Ciebie Tereniu sa piekne i wprowadzaja nas w nastroj swiateczny. Swieta tuz ,tuz,wnet czas przyjdzie juz, by starym zwyczajem podzielic sie jajem. Zycze Ci zdrowia szczescia , humoru dobrego i Mokrego Dyngusa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Teniu kochana, dziękuję za wizytę na moim blogu. Przepiękne są Twoje jajka quilingowe. Ja też zdobiłam tą metodą jajka - chyba rok temu, ale moje były steropianowe, a Twoje - to mistrzostwo świata !!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt :) Śliczne te Twoje jaja i palma. Zdrówka Ci życzę. Mamnadzieję, ze kolano szybko sie wyleczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wyobrażam sobie chyba jak i TY aby mi zakazano jazdy rowerem:(((
    Tak więc dla kolana Twojego wiele zdrowia.
    Ozdoby śliczne.
    ŻYCZĘ WSPANIAŁYCH POGODNYCH I RADOSNYCH ŚWIĄT :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłych spokojnych Świąt i wesołego Alleluja życzę! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne dekoracje wielkanocne...Sercem pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń