poniedziałek, 26 maja 2014

Moja mama



 Wszystkim mamom i tym bardzo młodym ,i tym najstarszym z okazji "Dnia Mamy", życzę ( nam)  dużo zdrowia i ( jak najbliżej nas) kochających dzieci.
Od moich dzieci dostałam już kwiatki i życzenia.
Dla mojej mamy przekazałam życzenia telefonicznie. Niestety nie mieszkamy blisko siebie. Spędziłyśmy razem  kilka dni na początku maja. Napisałam wtedy wiersz.


                                                         SPOTKANIE




Stoję na stacji w oczekiwaniu,
nadjeżdża pociąg,zwalnia, staje
otwierają się drzwi
widać laskę, po chwili rękę
nareszcie postać
zgarbiona-
              -uśmiecha się do mnie













Dla mnie jest zawsze młoda i piękna
otoczona gromadką dzieci
kołysze najmłodszą córkę
nachyla się, wyciąga rękę
głaszcze maluchy
zmęczona-
             - uśmiecha się do mnie.









Te same oczy, ten sam uśmiech,
otoczone siatką zmarszczek
szybko podchodzę
pochylam się, wyciągam rękę
pomagam zejść
mamie-

  -uśmiecham się do niej.








Mam nadzieję ,że  w niedługim czasie znowu spędzimy ze sobą kilka dni.


12 komentarzy:

  1. Piękny wiersz, a mama jest, pomimo wieku śliczną kobietą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Teniu!!! jak pieknie napisalas i zilustrowalas ..a Twoja mama niewiele sie zmienila, Ten sam usmiech! Dla Ciebie tez wspanialego dnia Matki, Caluje

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu pięknie to zrobiłaś i napisałaś o naszej mamie...Wszystko co najlepsze niech zostanie przy naszej mamie...Sercem Krysia pozdrawia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to szczęście mieć jeszcze mamę tu na Ziemi, moja od wielu lat patrzy na mnie z góry, ale ciągle czuję Jej opiekę i jest ze mną.
    Twojej Mamie życzę 200 lat w zdrowiu. Pozdrawiam :)
    Wiersz o mamie bardzo piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzruszyłaś mnie bardzo Teniu tym, jak pięknie napisałaś swojej MAMIE.Ja niestety nie mogę się już do swoich mam przytulić.Mimo, że miałam dwie.
    Pozdrawiając Ciebie, pozwól złożyć mi życzenia dla Twojej MAMY wielu wspaniałych dni i lat w zdrowiu i zadowoleniu. Juta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Teniu napisałaś i zilustrowałaś post o własnej mamie, z miłością z szacunkiem.Miłości i szacunku należy życzyć każdej mamie, a Twojej życzę nieustającego zdrowia! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny wiersz napisalas . Jestem wzruszona . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  8. ...piękny wiersz, Teniu, piękny...
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje za moment wzruszenia...Cudny wiersz ! Mnie juz tylko pozostaly wspomnienia o Mamie.
    Pozdrawiam cieplo !

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie piszesz o swojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjmij, Kochana Mamusiu, z serca płynące życzenia: dobrego zdrowia, dużo optymizmu i spełnienia wszystkich marzeń...Życzy Tobie najstarsza córka Krysia...

    OdpowiedzUsuń